Retour / Klachten informatie
Informatie over de retour:
Geachte Klant,
Voor een snelle afhandeling van uw retouren, hanteren wij de volgende richtlijnen.
1. Aanmelden: Retouren dienen te worden aangemeld via de mail: service@roerdink.nl
2. Retournummer: U ontvangt een retournummer van één van onze servicemedewerkers. Zonder retournummer worden retouren niet in behandeling genomen.
3. Speciaal besteld: Speciaal bestelde artikelen kunnen niet retour. Uitzonderingen enkel in overleg met de service afdeling.
4. Schoon, netjes en ongedragen: Retour gestuurde artikelen moeten schoon, netjes en ongedragen worden aangeleverd. Mocht dit niet zo zijn gaan we dit artikel/deze artikelen retourneren.
5. Verzending: De verzending gaat altijd vanuit onze klant. Anders houden wij ons het recht voor om deze te weigeren en te retourneren.
6. Kosten: De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening ook als dit klachtparen betreft. Voor retour gestuurde artikelen berekenen wij per artikel € 1,- handelingskosten.
7. Extra kosten: Voor retour gestuurde artikelen waarvan de verpakking beschadigd is doormiddel van tape, verzendlabels op de doos, (gedeeltelijk) kapotte doos of niet de originele verpakking berekenen wij per artikel € 2,- handelingskosten.
Vergoedingen
We vergoeden volgens de volgende richtlijnen.
• Artikelen korter dan 6 maanden geleden aangekocht = 100 % vergoeding
• Artikelen ouder dan 6 maanden gelden aangekocht worden niet in behandeling
genomen, deze worden met een eerstvolgende zending teruggestuurd.
• Vergoeding zal plaats vinden op het moment dat de geretourneerde artikelen in ons
bezit zijn. Voordat we over gaan tot een creditfactuur vind er controle plaats op:
- Actuele staat van het artikel & verpakking (afdeling service)
- Afname bij Bernard Roerdink BV (afdeling Service en boekhouding)
Informatie over de klacht
Geachte Klant,
Voor een snelle afhandeling van uw klacht over één
van onze producten, hanteren wij de volgende
richtlijnen.
1. Aanmelden: Klachten dienen te worden aangemeld via de mail: service@roerdink.nl
2. Verzending: De kosten voor het terugsturen van artikelen zijn voor eigen rekening ook als het om klachtparen gaat. De verzending gaat altijd vanuit onze klant anders houden wij ons het recht voor om deze te weigeren en te retourneren
3. Klachtnummer: U ontvangt een klachtnummer van één van onze medewerkers. Zonder klachtnummer kunnen de klachten niet in behandeling worden genomen.
4. Schoon & Netjes: Klachten moeten schoon en netjes worden aangeleverd, anders houden wij ons het recht voor om deze te weigeren en te retourneren.
5. Beoordeling: Klachten worden bij ontvangst beoordeeld of ze in aanmerking komen voor: reparatie of vergoeding
Mocht het zijn dat de klacht niet duidelijk te zien is of er ontbreken nog gegevens waardoor
de beoordeling niet kan worden afgerond, dan nemen wij contact met u op.
Buiten garantie zonder vergoeding
Defecten die niet onder de garantie vallen:
• Normale slijtage van zolen en hakken.
• Kale neuzen door normale slijtage van buitenaf.
• Gebreken ontstaan door verkeerd of intensief gebruik.
• Het afgeven of verkleuren van de werkschoenen.
• Gebreken ontstaan door externe invloeden, bijvoorbeeld wrijving, scherpe voorwerpen of (organische) chemicaliën.
• Beschadigingen aan de hiel en slijtage aan de binnen kant van de hak.
• Het pillen van de binnen voering.
• Lichamelijke ongemakken als zweten of blaren.
Klachten met betrekking tot:
• Kapotte veteroogjes
• Kapotte Boa/Atop aansluiting
• Kapotte inlegzolen
Komen niet in aanmerking volledig credit of gedeeltelijke credit. Dit mag wel bij ons aangemeld worden.
Er gaat per klacht bekeken worden hoe wij dit gaan oplossen.