Retour / Klachten informatie
Communicatie met de service afdeling loopt alleen via de mail. Telefonisch is deze niet bereikbaar.
(service@roerdink.nl)
Retouren:
Geachte Klant,
Voor een snelle afhandeling van uw retouren, hanteren wij de volgende richtlijnen.
1. Aanmelden: Retouren dienen te worden aangemeld via onze retourpagina: Retouren & Klachten
2. Retournummer: U ontvangt een retournummer via de mail nadat u de artikelen retour heeft aangemeld. Na de aanmelding kunt u uw retournummer ook zien op onze retouren pagina.
3. Speciaal besteld: Speciaal bestelde artikelen kunnen niet retour. Uitzonderingen enkel in overleg met de service afdeling.
4. Schoon, netjes en ongedragen: Retour gestuurde artikelen moeten schoon, netjes en ongedragen worden aangeleverd. Mocht dit niet zo zijn gaan we dit artikel/deze artikelen retourneren.
5. Verzending: De verzending gaat altijd vanuit onze klant. Anders houden wij ons het recht voor om deze te weigeren en te retourneren.
Bij de verzending dient u ook het retournummer op de omdoos te noteren.
6. Kosten: De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening, ook als dit klachtparen betreft. Voor retour gestuurde artikelen berekenen wij per artikel € 1,- handelingskosten.
7. Extra kosten: Voor retour gestuurde artikelen waarvan de verpakking beschadigd is doormiddel van tape, verzendlabels op de doos, (gedeeltelijk) kapotte doos of niet de originele verpakking berekenen wij per artikel € 2,- handelingskosten.
Vergoedingen
We vergoeden volgens de volgende richtlijnen.
• Artikelen korter dan 6 maanden geleden aangekocht = 100 % vergoeding
• Artikelen ouder dan 6 maanden gelden aangekocht worden niet in behandeling
genomen, deze worden met een eerstvolgende zending teruggestuurd.
• Vergoeding zal plaats vinden op het moment dat de geretourneerde artikelen in ons
bezit zijn. Voordat we over gaan tot een creditfactuur vind er controle plaats op:
- Actuele staat van het artikel & verpakking (afdeling Service)
- Afname bij Bernard Roerdink BV (afdeling Service en Administratie)
Klachten:
Geachte Klant,
Voor een snelle afhandeling van uw klacht over één van onze producten, hanteren wij de volgende richtlijnen:
1. Aanmelden: Klachten dienen te worden aangemeld via onze klachtenpagina: Retouren & Klachten
2. Klachtnummer: U ontvangt een klachtnummer via de mail nadat u de artikelen heeft aangemeld. Na de aanmelding kunt u uw klachtnummer ook zien op onze klachtenpagina.
3. Schoon & Netjes: Klachten moeten schoon en netjes worden aangeleverd, anders houden wij ons het recht voor om deze te weigeren en te retourneren.
4. Speciaal besteld: Speciaal bestelde artikelen kunnen niet via het systeem als klacht worden aangemeld, deze kunt u via service@roerdink.nl aanmelden.
5. Verzending: De kosten voor het terugsturen van klachten zijn voor eigen rekening. De verzending gaat altijd vanuit onze klant. Anders houden wij ons het recht voor om deze te weigeren en te retourneren.
Bij de verzending dient u ook het retournummer op de omdoos te noteren.
6. Beoordeling: Klachten worden bij ontvangst beoordeeld of ze in aanmerking komen voor: reparatie of vergoeding
Bij de klachtaanmelding vragen wij om duidelijke foto’s van de artikelen (zie
voorbeelden hieronder) en van de klacht zelf. Eventueel kunt u via Whatsapp ook foto's toesturen: +31 6 3055 6858.
Graag in het bericht uw klachtnummer vermelden. (R2025-XXXX)
Mocht het zijn dat de klacht niet duidelijk is, of er ontbreken nog gegevens waardoor wij de beoordeling niet kunnen afronden, dan nemen wij contact met u op
Buiten garantie zonder vergoeding
Defecten die niet onder de garantie vallen:
• Normale slijtage van zolen en hakken.
• Kale neuzen door normale slijtage van buitenaf.
• Gebreken ontstaan door verkeerd of intensief gebruik.
• Het afgeven of verkleuren van de artikelen.
• Gebreken ontstaan door externe invloeden, bijvoorbeeld wrijving, scherpe voorwerpen of (organische) chemicaliën.
• Beschadigingen aan de hiel en slijtage aan de binnen kant van de hak.
• Het pillen van de binnen voering.
• Lichamelijke ongemakken als zweten of blaren.
Klachten met betrekking tot:
• Kapotte veteroogjes
• Kapotte Boa/snelsluiting
• Kapotte inlegzolen
komen niet in aanmerking voor volledige of gedeeltelijke vergoeding. Dit mag wel bij ons aangemeld worden.
Er wordt per klacht bekeken hoe wij dit gaan oplossen.
Korte video handleiding voor de klachten en retouren:
Retouren en Klachten handleiding