Klachten Formulier

 

Vul eerst het formulier in, druk dan op "Print uit" en vervolgens op "Verstuur".

 

 

Voorwaarden:

 

Geachte Klant, Voor een snelle afhandeling van uw klacht over één van onze producten, hanteren wij vanaf nu de volgende richtlijnen:

 

1. Een klacht moet altijd eerst worden aangemeld via telefonische contact of per mail: service@roerdink.nl

2. U ontvangt dan een klachtnummer van een van onze medewerkers.

3. Zonder klachtnummer kan de klacht niet in behandeling worden genomen.

4. De Klacht moet voorzien zijn van volledig ingevulde klachten/retourformulier.

5. Klachten moeten schoon en netjes worden aangeleverd, anders houden wij ons het recht voor om deze te weigeren.

6. Het aankoopbewijs van uw klant moet worden meegestuurd met de klacht, zonder aankoopbewijs wordt de klacht niet in behandeling genomen.

7. Klachten die bij ons binnen komen, zullen worden beoordeeld of ze in aanmerking komen voor reparatie of voor directe vergoeding of ter beoordeling zullen worden aangeboden aan onze leveranciers/fabrikanten.

 

Voor klachten die worden gecrediteerd hanteren wij de volgende richtlijnen:

➢ Ongedragen = 100% vergoeding ➢ Tot 2 maanden gedragen = 75% vergoeding ➢ Tot 4 maanden gedragen = 50% vergoeding ➢ Tot 6 maanden gedragen = 25% vergoeding ➢ Vanaf 6 maanden gedragen = 0% vergoeding

 

Vergoeding zal plaats vinden op het moment dat het klacht in ons bezit is, en/of door ons of onze leverancier beoordeeld is.